fredag 14 juni 2013

Rektorsinfo 130614


Hej alla föräldrar! 

Som jag tidigare informerat er om så lämnar jag min anställning som rektor på Stanstorpsskolan och Kyrkheddingeenheten. Min sista arbetsdag här är den 28 juni.

Det är nu klart med tillsättningen av efterträdare och Kia (Christina) Olén har fått tjänsten.
Kia kommer närmast från Anneroskolan som rektor tillika förskolechef. Biträdande rektor, Dan Hansson har halva sin tjänst här i Kyrkheddinge så han är redan väl insatt i verksamheten inför nästa läsår, vilket också känns bra.

Jag vill tacka er för ett gott samarbete under de år jag varit här på Stanstorpsskolan. Det har varit fantastiska år här med er, både barn och föräldrar.

Slutligen önskar jag er alla en riktigt go och avkopplande sommar med mycket sol och värme!


 
Vänliga hälsningar

Sara Thorén
Rektor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar