tisdag 9 september 2014

Början på något nytt

Först av allt:
Kära solar!
Hoppas att allt är fint med er. Vi har det fint i Malmö men ni ska veta att vi tänker på er varje dag och saknar er jättemycket.  Kör hårt i Staffanstorp och jobba så fint som ni alltid gjort. Vi hör att ni har det bra och det känns gott för oss.

Stora kramar - Katharina och Anna

Alla ni som tidigare följt oss här på bloggen är nu varmt välkomna att fortsätta följa vårt arbete på "Rosenknoppar - ett språkutvecklande arbetssätt".

http://rosenknopparrosengardsskolan.blogspot.se/

1 kommentar:

  1. Hej alla, jag är Adorjan Adelmo från byn Yasinya Ukraina och jag vill bara säga ett mycket rungande tack till Pedro Financial lånetjänster för deras uppriktighet, öppenhet, transparens, sanningsenlighet, kärlek och stöd under och efter att de fått lånemedel från dem. Jag har gått igenom mycket i händerna på livet och tiden kommer inte att tillåta mig att säga allt jag gick igenom under pandemins år, men Gud svarade på mina böner genom stödet och kärleken från Pedro Finansiella lånetjänster som omfamnade mig och förstod mig trots mitt initiala tvivel och oseriöshet och med hans goda hjärta och kärlek är jag nu husägare genom hans 3% ränta lånefonder och jag har lovat att sprida denna nyhet och även berätta för världen att det fortfarande finns äkta och få bra onlinelåneföretag där ute som kan hjälpa och även återuppliva ett torrt ben som jag var.



    Missa inte att lyssna och läs detta vittnesbörd eftersom det här är en sann livsförändrande upplevelse och alla som behöver en sådan vändning bör inte tveka eller tvivla på detta eftersom jag har bevisat och jag svär till Gud i himlen att den här historien är verklig och också berättelsen om min erfarenhet med dem.



    Kontakta dem idag för konsoliderat lån, företagslån, bostadslån, billån, personligt lån.



    E-post: pedroloanss@gmail.com

    SvaraRadera